Σάλτας, ΒασίλειοςΚωνσταντίνου, Στέργιος2024-02-062024-09-272024-02-062024-09-272023https://repository2024.ihu.gr/handle/123456789/4495Η παρούσα εργασιακή εκπόνηση, όπως απορρέει απ’ τον τίτλο της, έχει ως αντικείμενο ανάλυσης την διεπιστημονική προσέγγιση των μαθηματικών και της πληροφορικής σε επίπεδο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, θα αναπτύξουμε τον ορισμό και τους στόχους των μαθηματικών δίνοντας έμφαση στα εργαλεία διδασκαλίας (διαγνωστική αξιολόγηση, τεχνολογία) και πώς μπορούν αυτά να διεκπεραιωθούν σε όλο το φάσμα των μαθητών. Επιπροσθέτως, θα ορίσουμε την διαθεματικότητα και την διεπιστημονικότητα καθώς και τον σκοπό, τα οφέλη και την επιρροή τους ως προς την παιδεία. Στην συνέχεια, παρατίθενται ανά εξάμηνο τα διδασκόμενα μαθήματα, από τα οποία ¨αναδύονται¨ διάφορες μαθηματικές θεωρίες και ταυτότητες. Αυτά έρχονται σε αντιστοιχία με συγγράμματα που έχουν δοθεί για την εκπόνηση της εργασίας. Κλείνοντας, βάσει τα παραπάνω δημιουργήθηκε μία πλατφόρμα η οποία θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ακαδημαϊκό επίπεδο.88elΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνέςhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.elTEICM::ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑTEICM::ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ510Διεπιστημονική προσέγγιση των Μαθηματικών και της Πληροφορικής σε επίπεδο τριτοβάθμιας εκπαίδευσηςΠτυχιακή εργασίαΔιεπιστημονικότηταΔιαθεματικότηταΔιδασκαλίαΜαθηματικάΠληροφορική