Βράνα, ΒασιλικήΔούρας, Θεοχάρης2024-02-092024-09-272024-02-092024-09-272023-10https://repository2024.ihu.gr/handle/123456789/4501Ο ψηφιακός εγγραμματισμός αποτελεί μία από τις σημαντικότερες δεξιότητες τις οποίες καλείται να αναπτύξει ο σύγχρονος εργαζόμενος, για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στα εργασιακά του καθήκοντα και υποχρεώσεις. Η παρούσα εργασία αποτέλεσε μία ποσοτική έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίων τα οποία μοιράστηκαν σε ένα δείγμα 225 ατόμων και είχε ως σκοπό της την διερεύνηση του επιπέδου ψηφιακού εγγραμματισμού και ψηφιακών δεξιοτήτων των εργαζομένων του 424 Γενικού Στρατιωτικού Νοσοκομείου Εκπαιδεύσεως. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι συμμετέχοντες/ουσες αντιμετώπισαν δυσκολίες αναφορικά με την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων, οι οποίες σχετίζονται με την αναζήτηση πληροφοριών στον ιστό και την κατανόηση της ξένης γλώσσας. Οι δυσκολίες αυτές ήταν εντονότερες για τις γυναίκες συμμετέχουσες ταυτόχρονα, οι κάτοχοι διδακτορικού φάνηκε να μην αναπτύσσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες λόγω έλλειψης χρόνου, ενώ οι απόφοιτοι Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρεμποδίζονται από τις ξένες γλώσσες στις οποίες βρίσκονται οι πληροφορίες που αναζητούν και την έλλειψη εξοικείωσης με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Τέλος, διαπιστώθηκε ότι όσοι εργάζονται ως πολιτικό προσωπικό αναζητούν συχνότερα πληροφορίες από συνέδρια, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαδικτυακές μηχανές αναζήτησης και έντυπα επιστημονικά περιοδικά, σε σχέση με το στρατιωτικό προσωπικό του οργανισμού υγείας.Digital literacy is one of the most important skills that the modern worker is required to develop in order to be able to cope with his/her work duties and obligations. The present study was a quantitative research, which was conducted through questionnaires distributed to a sample of 225 people and aimed to investigate the level of digital literacy and digital skills of medical staff and employees of the 424 General Military Training Hospital. According to the findings of the survey, the participants experienced difficulties regarding the development of digital skills related to searching information on the web and understanding foreign language. These difficulties were more pronounced for female participants. At the same time, PhD holders seemed not to develop their digital skills due to lack of time, while secondary school graduates were hindered by the foreign languages in which the information is found and lack of familiarity with computers. Ultimately, it became evident that civilian people exhibit a higher propensity to acquire information from many sources, including conferences, social media platforms, online search engines, and print scientific journals, in comparison to their military colleagues inside the health organization.74elΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνέςhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.elTEICM::ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ::ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑTEICM::ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑTEICM::ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ004Ψηφιακές δεξιότητες και ψηφιακός εγγραμματισμός εργαζομένων σε δομές υγείας: μελέτη περίπτωσης 424 Γ.Σ.Ν.Ε.Διπλωματική εργασίαΨηφιακός ΓραμματισμόςΤεχνολογίες Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΨηφιακές ΔεξιότητεςΕπαγγελματίας ΥγείαςDigital LiteracyInformation and Communication TechnologiesDigital SkillsHealth professional