Δημητρίου, ΣτυλιανόςΜπραϊκίδου, Ευαγγελία2018-07-032024-09-272018-07-032018-06https://repository2024.ihu.gr/handle/123456789/3642Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμοΗ παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την εύκολη και γρήγορη εξυπηρέτηση πελάτη-ασθενή με τη βοήθεια δικτυακού προγράμματος σε διαδραστική συσκευή. Η συσκευή μπορεί να χρησιμοποιείται περισσότερο όταν το φαρμακείο είναι εκτός λειτουργίας έτσι ώστε ο ασθενής να εξυπηρετείται ακόμα κι όταν το φαρμακείο δεν είναι ανοιχτό. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα κατασκευάστηκε με τη χρήση του WordPress και έχει τρεις λειτουργίες. Η πρώτη είναι η παρουσίαση άλλων φαρμακείων τα οποία είναι ανοιχτά, εμφανίζοντας το πρόγραμμα και τις καθημερινές βάρδιες στη γύρω περιοχή. Έτσι, ο ασθενής μπορεί να βρει το κοντινότερο ανοιχτό φαρμακείο για να εξυπηρετηθεί και να βρει φαρμακευτική βοήθεια ακόμα και όταν το φαρμακείο στο οποίο βρίσκεται είναι κλειστό. Η δεύτερη του λειτουργία είναι να βρει απαντήσεις σε κοινές ερωτήσεις σχετικά με μια κοινή ασθένεια. Υπάρχει μία μορφή παιχνιδιού ερωτήσεων όπου υπάρχουν μερικές ερωτήσεις σχετικά με την ηλικία και το βάρος των ασθενών καθώς και για την ασθένεια του. Ο ασθενής μπορεί να βρει για το πρόβλημα υγείας του με τη χρήση των ΜΗΣΥΦΑ φαρμάκων (ΜΗ-ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΟΥΜΕΝΩΝ-ΦΑΡΜΑΚΩΝ) Τα περισσότερα από τα ΜΗΣΥΦΑ φάρμακα τα οποία προτείνονται, διατίθενται στον σύστημα αυτόματης πώλησης. Ο ασθενής μπορεί να το αγοράσει από το σύστημα αυτόματης πώλησης απευθείας και να λύσει το πρόβλημα της υγείας του Η τρίτη και τελευταία του λειτουργία είναι η αγορά μέσω Διαδικτύου όπου ο ασθενής μπορεί να παραγγείλει μερικά προϊόντα μέσω Διαδικτύου με τη χρήση του συγκεκριμένου προγράμματος σε ένα μηχάνημα που να είναι συμβατό. Έτσι ο ασθενής μπορεί να έχει τις απαντήσεις στις ερωτήσεις του σχετικά με τα προβλήματα υγείας του και να παραγγείλει τα ΜΗΣΥΦΑ φάρμακα που συστήνονται μέσω Διαδικτύου.This thesis is focused on the easy and quick service of a patient-client by the use of a specific program on an interactive kiosk. This interactive kiosk it will be used mostly when the pharmacy is not working so the patient will be served even though the pharmacy is not open. The specific program is created with the use of WordPress and it has three actions. The first action is the presentation of the other pharmacies which can be open regarding the timetable of their daily shifts in the closest area. As a result, the patient can find the closest open pharmacy to be served and find pharmaceutical help even when the pharmacy in which is that moment is closed. The second action is finding answers in common questions regarding a common disease. There is a form of a quiz in which there are some question regarding the age and the weight of the patient as well as his disease. The patient can find a solution to his health issue by use of Over-the-counter (OTC) drugs. Most of the OTC drugs which are suggested exist in the vending machine. The patient is able to get them from the vending machine directly and solve his health issue. The third and last action is a form of e-shop where the patient is able to order some products online by the use of the specific program at the interactive kiosk. So the patient can have his answer to his questions regarding his health issue and order the OTC drugs which are suggested online. The aim of the specific thesis is the quick and easy way to serve the client and help the patient even though the pharmacy is closed.48elΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνέςhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.elTEICM::ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΤΟΠΟΘΕΣΙΩΝTEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ::ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ::ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ -- ΣΧΕΔΙΑΣΗ005.2762Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής εξυπηρέτησης πελατών επιχείρησης φαρμακείουDeveloping a Pharmacy customer-service Internet applicationΔιπλωματική εργασίαΜΗΣΥΦΑΑσθενήςΠρόβλημα υγείαςΕξυπηρέτησηOTC drugsPatientPharmacyWordPress