Τσιμπίρης, ΑλκιβιάδηςΜιχαηλίδη, Ελένη2024-07-122024-09-272024-07-122024-09-272024-02https://repository2024.ihu.gr/handle/123456789/4637Η παρούσα έρευνα επικεντρώνεται στη διδασκαλία των βασικών εννοιών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε εφήβους. Για την δημιουργία της διδακτικής ύλης μελετήθηκαν σχετικές έρευνες που αποτέλεσαν σημείο αναφοράς για την σύνταξη, τόσο του εκπαιδευτικού περιεχομένου όσο και των ασκήσεων αξιολόγησης. Έγινε εκτενής έρευνα σε βιβλιογραφία που αφορά τόσο τα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης, όσο και τα δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για την δημιουργία του περιεχομένου μάθησης χρησιμοποιήθηκαν πηγές από ξένη και ελληνική βιβλιογραφία και βάσει αυτών, συντάχθηκαν οι παρουσιάσεις κάθε ενότητας και το υποστηρικτικό υλικό. Στη συνέχεια δημιουργήθηκαν επεξηγηματικά βίντεο για την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ερωτήσεις για την κατανόηση του περιεχομένου και την αξιολόγηση των εκπαιδευόμενων. Οι ασκήσεις που χρησιμοποιούνται έχουν πέντε διαφορετικούς τύπους. Στόχος των μαθημάτων είναι να εκπαιδεύσουν τους χρήστες στην απλή χρήση και να τους δώσουν τις απαραίτητες πληροφορίες για το πως μπορεί κάθε κοινωνικό μέσο να χρησιμοποιηθεί ως επαγγελματικό εργαλείο. Για την δημιουργία των μαθημάτων, χρησιμοποιήθηκε το Open eClass, που ως Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης, παρέχει τη δυνατότητα χρήσης πολλών εργαλείων για την δημιουργία και την διαχείριση εκπαιδευτικού περιεχομένου. Ο συνδυασμός των εργαλείων αυτών, ανέπτυξε ένα πλήρες μάθημα για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.This research project is dedicated to imparting the fundamental concepts of social justice media to teenagers. The development of educational material involved an in-depth analysis of relevant research, serving as a foundational reference for both the educational content and accompanying exercises. A comprehensive literature review was undertaken, encompassing Learning Management Systems and widely used social media platforms. Drawing from international and Greek literature sources, the curriculum for each unit and supplementary materials were formulated. The instructional content covers the essentials of social justice media, utilizing explainer videos and questions designed to evaluate comprehension and engagement among learners. The exercises are categorized into five different types, aiming to provide users with practical skills and essential information on leveraging each social media platform as a professional tool. The course creation process utilized Open eClass, a Learning Management System offering a diverse range of tools for content creation and management. This platform facilitated the integration of various resources, resulting in the development of a comprehensive course addressing the use of social media for promoting social justice. The primary objective of these courses is to empower users with the knowledge and skills necessary for effective and responsible utilization of social media in both personal and professional contexts.155elΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνέςhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.elTEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗTEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ371.334Δημιουργία μαθημάτων για την εκμάθηση της χρήσης Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης σε εφήβουςΔιπλωματική εργασίαΔιαδίκτυοΗλεκτρονική εκπαίδευσηΜέσα Κοινωνικής ΔικτύωσηςInternetE-learningSocial Media