Brand Loyalty και στρατηγικές branding: μία εμπειρική έρευνα σε φοιτητές Σερρών και Θεσσαλονίκης και η μελέτη της περίπτωσης της LG Electronics

Δεν υπάρχει διαθέσιμη μικρογραφία

Ημερομηνία

2014

Τίτλος Εφημερίδας

Περιοδικό ISSN

Τίτλος τόμου

Εκδότης

Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας

Δικαιώματα

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Άδειες

Παραπομπή

Παραπομπή

Περίληψη

Έχουν γίνει πολλές έρευνες σχετικά με το brand loyalty και τις στρατηγικές branding που ακολουθεί μία εταιρεία, ώστε να δημιουργεί μία ισχυρή μάρκα. Ο λόγος είναι η δυναμική αγορά και το πλήθος των ανταγωνιστών που έχει να ‘’αντιμετωπίσει’’ μία επωνυμία. Έτσι, σε αυτή την εργασία θα γίνει προσπάθεια εντοπισμού των σημαντικότερων στοιχείων ανάπτυξης του brand loyalty, των σημαντικότερων τεχνικών branding καθώς και η ανάλυση τους. Θα δούμε έννοιες όπως το επώνυμο προϊόν γενικά, τις διαδικασίες δημιουργίας μίας επωνυμίας, τα πλεονεκτήματα της καθώς και θα αναλύσουμε το brand loyalty, τις στρατηγικές branding και τις τεχνικές ανάπτυξης τους. Θα μελετηθούν οι αποτελεσματικότεροι τρόποι μέτρησης του brand loyalty καθώς και αποτελεσματικά προγράμματα ανταμοιβής καταναλωτών. Τέλος, θα παρουσιάσουμε τις έρευνες που πραγματοποιήσαμε σχετικά με το brand loyalty σε φοιτητές Σερρών και Θεσσαλονίκης και σχετικά με την μελέτη περίπτωσης της LG Electronics όσον αφορά της στρατηγικές branding.
There have been many researches based on brand loyalty and branding strategies which a company should follow in order to create a strong brand. The reason is the dynamic market and the multiple competitors which a brand has to compete with. In this project we will try to track the most important elements in creating brand loyalty, the most important branding techniques and we will analyze them. We will refer to concepts such as branded product, the branding creation procedures, the advantages of ii branding and we will analyze brand loyalty, branding strategies and their development techniques. We will study the most effective ways of measure brand loyalty and effective customer loyalty programs. To end with, we will present our researches about brand loyalty that we have done on students of Serres and Thessaloniki and our case study on LG Electronics about branding strategies.

Περίληψη

Περιγραφή

JEL Classification: D21, D22, M31, M37 Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο

Λέξεις-κλειδιά

ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΠΕΛΑΤΩΝ, TEICM::ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ::ΠΙΣΤΗ ΠΕΛΑΤΩΝ, ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ (ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ), ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Παραπομπή