Digital marketing και ηλεκτρονικός τουρισμός στην Ελλάδα

Φόρτωση...
Μικρογραφία εικόνας

Ημερομηνία

2017

Συγγραφείς

Βενιέρη, Χριστίνα
Κοτζαμπασοπούλου, Χριστίνα

Τίτλος Εφημερίδας

Περιοδικό ISSN

Τίτλος τόμου

Εκδότης

Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας

Δικαιώματα

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Άδειες

Παραπομπή

Παραπομπή

Περίληψη

Το διαδίκτυο είναι μια από τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις για τη μεταφορά πληροφοριών και επικοινωνίας. Επειδή οι σημερινοί καταναλωτές επιθυμούν γρήγορες λύσεις προκειμένου να εξοικονομούν χρόνο, το διαδίκτυο έχει μετατραπεί σε σημαντικό εργαλείο για τη συγκέντρωση πληροφοριών αλλά και για την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Η φιλοξενία και ο τουρισμός είναι μία από τις βιομηχανίες που επηρεάζονται περισσότερο από την ψηφιακή ανάπτυξη. Οι εταιρείες μεταφορών και διαμονής είναι από τις πρώτες που χρησιμοποιούν τις τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ στις πρακτικές τους για να προσελκύσουν κοινότητες και να εξασφαλίσουν ότι οι πελάτες τους έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία από το σπίτι. Προκειμένου να αποδίδουν καλύτερα και να κερδίσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, οι απασχολούμενοι της ταξιδιωτικής βιομηχανίας αναζητούν πάντα τους νεότερους και σπουδαιότερους τρόπους να προσεγγίσουν τον αγοραστή τους και να προσαρμόσουν την προσφορά τους στην ομάδα ενδιαφέροντός τους. Πολλοί ερευνητές συζητούν για την τεράστια ανάπτυξη του διαδικτύου στο χώρο του τουρισμού και δεν διστάζουν να αναφέρουν μέχρι και την ολοκληρωτική παράκαμψη των παραδοσιακών ταξιδιωτικών γραφείων. Ο στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να ερευνήσει σε ποιο βαθμό το διαδίκτυο αποτελεί εργαλείο προώθησης του τουριστικού προϊόντος. Τεκμήριο αποτελεί το προφίλ του σύγχρονου ταξιδιώτη, κατά το οποίο ο τρόπος σκέψης, συμπεριφοράς και επιλογής ενός τουριστικού προϊόντος ή υπηρεσίας έχει προσαρμοστεί στις νέες τάσεις της τεχνολογίας, οι οποίες επιτάσσουν αναγκαία την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών μέσω διαφόρων πολυμέσων. Τέλος με βάση τα στατιστικά δεδομένα συμπεραίνεται ότι η τουριστική βιομηχανία στην Ελλάδα μολονότι παρουσιάζει πολλές ελλείψεις όπως ανεπαρκής τεχνολογική υποδομή, ανειδίκευτο ανθρώπινο δυναμικό και οικονομική αδυναμία υιοθέτησης των νέων συστημάτων, καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες τα τελευταία χρόνια για να ανταπεξέλθει στις σύγχρονες τάσεις της ζήτησης και της ανταγωνιστικότητας, αναπτύσσοντας έτσι τις μεθόδους και τα εργαλεία του ηλεκτρονικού τουρισμού.
The Internet is one of the latest technological developments in information and communication. Τoday's consumers want quick solutions to save time, internet has become an important tool for gathering information, but also for purchasing products and services. Hospitality and tourism is one of the mostly affected by digital growth industries. Transport and accommodation companies are among the first to use digital marketing techniques as a practice to attract consumers and ensure that their customers have the best home experience. In order to better perform and gain competitive advantage, travel industry employees are always looking for the newest and better ways to reach out to their buyer and adjust their offer to their target group. Researchers are discussing the enormous growth of internet in the tourism industry and they do not hesitate to report up to the total detour of traditional travel agencies. The aim of this dissertation is to investigate to what extent the internet is a tool for promoting the tourist product. This is the profile of the modern traveler, in which the way of thinking, behaving and choosing a tourist product or service has been adapted to new technology trends that require the use of social media tools and the automation of processes through various multimedia. In conclusion, taking into consideration the statistics, it is concluded that the tourism industry in Greece, although presenting many shortcomings such as insufficient technological infrastructure, unskilled human resources and economic inability to adopt the new systems, has made significant efforts the past few years to cope with the current trends in demand and competitiveness, thus developing the methods and tools of e-tourism.

Περίληψη

Περιγραφή

Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο

Λέξεις-κλειδιά

TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Παραπομπή