Social media marketing in the hospitality industry of Crete

Φόρτωση...
Μικρογραφία εικόνας

Ημερομηνία

2019

Συγγραφείς

Spyrantis, Pavlos
Σπυράντης, Παύλος

Τίτλος Εφημερίδας

Περιοδικό ISSN

Τίτλος τόμου

Εκδότης

Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας

Δικαιώματα

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Άδειες

Παραπομπή

Παραπομπή

Περίληψη

Ο βασικός σκοπός αυτής της εργασίας είναι η διείσδυση στις Βασικές λειτουργίες του μάρκετινγκ στον τουριστικό τομέα, δηλαδή τον τρόπο με τον οποίο συνδέονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η χρήση τους στον τουριστικό κλάδο, ο ρόλος του στην στρατηγική λειτουργία των ξενοδοχείων πριν και μετά την ύπαρξη του διαδικτύου. Το πρώτο τμήμα της μελέτης δίνει το θεωρητικό κομμάτι του τουρισμού, το οποίο επικεντρώνεται στην έννοια του τουρισμού, στους διάφορους τύπους τουρισμού, στον τουρισμό παγκόσμια αλλά και στον τουρισμό συγκεκριμένα στην Ελλάδα. Το δεύτερο τμήμα αναλύει το μάρκετινγκ στον τουριστικό τομέα καθώς την έννοια και το πώς χρησιμοποιείτε στον τουριστικό κλάδο. Επίσης αναλύει την διαδικτυακή διαφήμιση αλλά και το digital marketing. Επιπρόσθετα, η μελέτη περιλαμβάνει την έννοια αλλά και την χρησιμότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον τουριστικό κλάδο, διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και τα θετικά και αρνητικά αυτών. Τέλος, το τελευταίο τμήμα αφορά την διεξαγωγή και την ανάλυση της έρευνας μέσω της χρήσης ερωτηματολογίων όπου ρωτήθηκαν διαχειριστές ξενοδοχείων στην Κρήτη όπως επίσης και την χρησιμοποίηση του μάρκετινγκ πριν την ύπαρξη του διαδικτύου και τα αποτελέσματα σύγκρισης.
The main objective of this study is to analyze the function of marketing in the tourism and hospitality industry, the way in which hotels connect the social networking tools and their use in the tourism industry, its role as a strategic tool of the hotels before and after the existence of the internet. The first part of the study is given by the theoretical part of tourism, which focuses on the concept and the definition of tourism, the various types of tourism, and tourism worldwide and specifically tourism in Greece. The second section analyzes marketing in the tourism industry, the concept and the definition of marketing and how hotels use it in the tourism industry. Furthermore in analyzes both online marketing and advertising and digital marketing. Additionally, the study includes the meaning and use of social networking tools in the tourism industry, different social networking tools, and their advantages and disadvantages. Finally, the last section concerns the conduct and analysis of the survey by using questionnaires, according to the response of hotel managers in Crete, and the use of marketing before the existence of the internet and compare the results of before and after the use of social network tools.

Περίληψη

Περιγραφή

Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο

Λέξεις-κλειδιά

TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Παραπομπή