Προπτυχιακές εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://repository2024.ihu.gr/handle/123456789/30485
Οι πτυχιακές εργασίες σπουδαστών προπτυχιακού κύκλου σπουδών
Περιηγούμαι
Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Τίτλο
Τώρα δείχνει 1 - 20 από 2795
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο 2 εξοχικές κατοικίες στο Πολύχρονο Χαλκιδικής(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-06) Λάμπρου, Λάμπρος; Δανιήλ, Μαρία; Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε. και Μηχανικών Τοπογραφίας & Γεωπληροφορικής Τ.Ε.H εργασία αυτή αποτελεί την πτυχιακή μας εργασία στα πλαίσια των υποχρεώσεών μας ως φοιτητές του Τ.Ε.Ι ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε. Πρόκειται για μία εφαρμογή των θεωρητικών και εργαστηριακών μαθημάτων του τομέα Αρχιτεκτονικών και Κατασκευαστικών Μαθημάτων. Η σχεδίαση της κατασκευής, η επεξεργασία των κειμένων, η ανάλυση του φωτογραφικού υλικού έγιναν με την χρήση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή και τα αντίστοιχα προγράμματα AYTOCAD 2014 , ARCHICAD 20 και WORD 2007. Η ανάθεση της εργασίας έγινε στις αρχές του χειμερινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2016-2017 με θέμα τη σχεδίαση δυο κατοικιών στο Πολύχρονο Χαλκιδικής. Στη συνέχεια έγινε η συλλογή όλων των απαιτούμενων στοιχείων για την διεκπεραίωση της εργασίας όπως η εύρεση και αποτύπωση του οικοπέδου, τα γενικά και ειδικά χαρακτηριστικά της περιοχής, η αντίστοιχη νομοθεσία, οι χάρτες, οι φωτογραφίες, η σχεδίαση κ.λπ.Τεκμήριο 3D printing(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018) Παπαγεωργίου, Αικατερίνη; Χιονίδης, Σταύρος; Φραγκίδης, Γαρύφαλλος; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΣκοπός της παρούσης εργασίας είναι η διερεύνηση των τεχνολογιών της τρισδιάστατης εκτύπωσης και οι εφαρμογές που έχει αυτή σε διάφορους κλάδους καθώς και στους καταναλωτές. Αρχικά, θα γίνει ανάλυση των τεχνικών της τεχνολογίας της τρισδιάστατης εκτύπωσης και του τρόπου όπου πραγματοποιείται, καθώς επίσης και της αλλαγής του τρόπου παραγωγής με αναφορά και στον βιομηχανικό κλάδο. Στην συνέχεια η εργασία παρουσιάζει όλες εκείνες τις βιομηχανικές εφαρμογές και τα αντικείμενα που έχουν ήδη κατασκευαστεί μέσω της τρισδιάστατης εκτύπωσης ενώ παρουσιάζεται και η χρησιμότητα της τρισδιάστατης εκτύπωσης στους καταναλωτές. Παράλληλα παρουσιάζεται η επίδραση της τρισδιάστατης εκτύπωσης σε μια σειρά από κατηγορίες κυρίως στον βιομηχανικό τομέα όπως είναι στην διαχείριση των αποθεμάτων, τον χρόνο και το κόστος, στην λήψη αποφάσεων αλλά και στο περιβάλλον. Για την πραγματοποίηση της εργασίας έγινε διερεύνηση ελληνικών και διεθνών δημοσιεύσεων και εργασιών πάνω στο θέμα της τρισδιάστατης εκτύπωσης και πραγματοποιήθηκε επισκόπηση της βιβλιογραφίας πάνω στις μεθόδους της τρισδιάστατης εκτύπωσης και στις επιδράσεις που αυτή έχει.Τεκμήριο 3ο Κ.Π.Σ. - Πρόγραμμα ανταγωνιστικότητας - Η Επιχείρηση “Κάλφας Βασίλειος”(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2008) Βασιλειάδης, Κωνσταντίνος; Μαγούλιος, Γεώργιος; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΣτην παρούσα πτυχιακή γίνεται παρουσίαση του Γ’ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης και αναφορά του προγράμματος Ανταγωνιστικότητας. Στη συνέχεια, εξετάζεται η επιχείρηση του κ. Κάλφα Βασιλείου (ταβέρνα), η οποία εντάχθηκε στο πρόγραμμα αυτό και συγκεκριμένα στο πρόγραμμα ενίσχυση ανταγωνιστικότητας πολύ μικρών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών που εντάσσεται στην δράση 2.11.12. Με τη χρήση διαγραμμάτων ελέγχεται εάν το πρόγραμμα αυτό βοήθησε τελικά την επιχείρηση να αυξήσει την κερδοφορία της.Τεκμήριο ArtHotel στο κέντρο της Αθήνας(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014) Μιχελάκη, Αργυρώ; Κερτεμελίδου, Παρασκευή; Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής, Διακόσμησης και Σχεδιασμού ΑντικειμένωνΗ παρούσα εργασία αποτελεί μία Αρχιτεκτονική Μελέτη –Διακοσμητική Πρόταση για τη νέα διαρρύθμιση των ορόφων καθώς και την αλλαγή χρήσης του διατηρητέου κτιρίου επί των οδών Σταδίου & Κοραή 2, στην Αθήνα, ιδιοκτησίας του Ορφανοτροφείου Θηλέων Ι.& Μ. Χατζηκυριακού. Η ανάπτυξή της γίνεται σε τέσσερα μέρη: 1. Το πρώτο μέρος είναι η εισαγωγή 2. Το δεύτερο μέρος είναι μία ιστορική και αρχιτεκτονική αναδρομή στην Αθήνα και το κέντρο, μέσα από ιστορικά στοιχεία και φωτογραφικό υλικό της εποχής. 3. Το τρίτο μέρος περιγράφει την υπάρχουσα κατάσταση και χρήση του κτιρίου, καθώς και την πορεία του από το 1843, που εικάζεται ότι χτίσθηκε το πρώτο κτήριο στο συγκεκριμένο οικόπεδο, μέχρι σήμερα. Περιλαμβάνει επίσης τα σχέδια της αποτύπωσης και την πρόταση αποκατάστασης. 4. Το τέταρτο μέρος περιλαμβάνει την διαμόρφωση των εσωτερικών χώρων του διατηρητέου κτιρίου.Τεκμήριο Born to grow: μορφολογική προσαρμογή επίπλων σε ηλικιακό φάσμα 0 έως 18 ετών(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013) Μήττα, Ειρήνη; Κώστας, Θεόδωρος; Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής, Διακόσμησης και Σχεδιασμού ΑντικειμένωνΣκοπός της πτυχιακής εργασίας, είναι η έρευνα και η δημιουργία επίπλων, με στόχο την προσαρμογή ενός επίπλου σε διαφορετική ηλικιακή ομάδα ανθρώπων. Συγκεκριμένα, αναλύονται οι ανάγκες βρεφικής, παιδικής και εφηβικής ηλικίας, ώστε να διαπιστωθεί τι χρειάζονται αυτές οι ηλικιακές ομάδες, αλλά και βάσει ανθρωπομετρικών μεγεθών.Τεκμήριο Brain Drain: το φαινόμενο στην Ελλάδα της κρίσης(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-05) Μαδαράκη, Ελένη; Καραβασίλης, Γεώργιος; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΗ μετανάστευση και η φτώχεια είναι αδιαμφισβήτητα οι δύο πιο επώδυνες συνέπειες που βιώνει μια κοινωνία σε συνθήκες παρατεταμένης κρίσης. Από το 2008 και καθώς η οικονομική κρίση εντεινόταν στη χώρα μας, όλο και περισσότεροι νέοι επιστήμονες αποφασίζουν να επιλέξουν τη μετανάστευση σε χώρες του εξωτερικού, αναζητώντας ένα καλύτερο μέλλον. Το φαινόμενο αυτό, γνωστό ως «διαρροή εγκεφάλων» (brain drain), διερευνάται με τη διεξαγωγή πρωτογενούς έρευνας, ως προς τις απόψεις και θέσεις των φοιτητών του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων, του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας, οι οποίοι πρόκειται να βγουν στα επόμενα χρόνια στην αγορά εργασίας. Από την παρατήρηση των αποτελεσμάτων, προκύπτει ως συμπέρασμα ο εξακολουθητικός χαρακτήρας της τάσης φυγής των νέων προς το εξωτερικό, χωρίς όμως την εγκατάλειψη της ελπίδας για ανατροπή της δυσμενούς κατάστασης που επικρατεί στη χώρα μας.Τεκμήριο Brand Loyalty και στρατηγικές branding: μία εμπειρική έρευνα σε φοιτητές Σερρών και Θεσσαλονίκης και η μελέτη της περίπτωσης της LG Electronics(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014) Δημητρίου, Αντώνιος; Μαντζάρης, Ιωάννης; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΈχουν γίνει πολλές έρευνες σχετικά με το brand loyalty και τις στρατηγικές branding που ακολουθεί μία εταιρεία, ώστε να δημιουργεί μία ισχυρή μάρκα. Ο λόγος είναι η δυναμική αγορά και το πλήθος των ανταγωνιστών που έχει να ‘’αντιμετωπίσει’’ μία επωνυμία. Έτσι, σε αυτή την εργασία θα γίνει προσπάθεια εντοπισμού των σημαντικότερων στοιχείων ανάπτυξης του brand loyalty, των σημαντικότερων τεχνικών branding καθώς και η ανάλυση τους. Θα δούμε έννοιες όπως το επώνυμο προϊόν γενικά, τις διαδικασίες δημιουργίας μίας επωνυμίας, τα πλεονεκτήματα της καθώς και θα αναλύσουμε το brand loyalty, τις στρατηγικές branding και τις τεχνικές ανάπτυξης τους. Θα μελετηθούν οι αποτελεσματικότεροι τρόποι μέτρησης του brand loyalty καθώς και αποτελεσματικά προγράμματα ανταμοιβής καταναλωτών. Τέλος, θα παρουσιάσουμε τις έρευνες που πραγματοποιήσαμε σχετικά με το brand loyalty σε φοιτητές Σερρών και Θεσσαλονίκης και σχετικά με την μελέτη περίπτωσης της LG Electronics όσον αφορά της στρατηγικές branding.Τεκμήριο Business overview suite(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12) Στιβαχτής, Ελευθέριος; Τσιλικίδης, Γεώργιος; Καρακίτσιου, Αθανασία; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΣκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η σχεδίαση ενός προγράμματος εικονικής διαχείρισης μιας επιχείρησης. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να εισαχθεί στο οικονομικό περιβάλλον της επιχείρησης, όπου με την συνεχή τροφοδότηση δεδομένων, να προσφέρει ζωτικές πληροφορίες για την λειτουργία και παρακολούθηση των βασικών στοιχείων μιας επιχείρησης, σε πραγματικό χρόνο. Η εφαρμογή πρώτα αναπτύχθηκε σε θεωρητικό επίπεδο, βάσει των αναγκών που καλείται να καλύψει, και μετά ακολούθησε η σχεδίαση και η ανάπτυξη της με την μορφή προγράμματος.Τεκμήριο Business plan-επιχειρηματικό σχέδιο της εταιρείας Δ. Παπαδόπουλος κ ΣΙΑ Ο.Ε.(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 1998) Τόγα, Αλεξάνδρα; Ταγκίδου, Βασιλική; Μοσκοφίδης, Παντελής; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΓίνεται παρουσίαση ενός επιχειρηματικού πλάνου στην επιχείρηση <<Δ. Παπαδόπουλος & ΣΙΑ Ο.Ε.>>, ώστε να δοθούν λύσεις σε αποφάσεις που αφορούν την επέκταση των εργασιών της σε ένα νέο είδους επίπλου (πώληση επίπλων Bamboo). Οι εταίροι βασιζόμενοι στην καλή πορεία των εργασιών τους, μελετούν το ενδεχόμενο να ασχοληθούν και με την αποκλειστική αντιπροσώπευση των παιδικών επίπλων (Εταιρείας <<Α>>) ή των επίπλων γραφείου (Εταιρείας <<Β>>). Γίνεται ανάλυση οικονομικών και στατιστικών στοιχείων όσον αφορά το σύνολο της Ελλάδος και του Νομού Σερρών. Τα στοιχεία αυτά δίνονται σε μορφή πινάκων, ραβδογραμμάτων και σχεδιαγραμμάτων. Περιέχεται η στρατηγική marketing που πρέπει να ακολουθήσει η εν λόγω επιχείρηση, ώστε να πετύχει την εδραίωσή της στο χώρο.Τεκμήριο CAD/CAM Προτύπων Μηχανολογικών Τεμαχίων(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017) Αραμπατζής, Αθανάσιος; Δαυΐδ, Κωνσταντίνος; Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.Ο σκοπός της εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η κατεργασία πρότυπου μηχανολογικού τεμαχίου στο λογισμικό SOLIDWORKS-SOLIDCAM. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται στάθμη γνώσεων 3D σχεδιασμού και κατεργασίας με ψηφιακή καθοδήγηση. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται και επεξηγείται ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζεται το αντικείμενο που μελετάμε(βάση δαγκάνας μπροστινού φρένου μηχανής). Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύουμε την στρατηγική κοπής (CAM) του αντικειμένου και την εικονική προσομοίωση της κοπής. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζουμε την κοπή του αντικειμένου στο κέντρο κατεργασιών LILIAN-HEIDENHAIN iTNC530 αλλά και τα στοιχεία της κατεργασίας (ταχύτητα πρόωσης και ταχύτητα περιστροφής του κοπτικού). Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο αναλύουμε τα αποτελέσματα των κατεργασιών που σχεδιάστηκαν με βάση τα προηγούμενα μέρη.Τεκμήριο Chesster ένα δικτυακό παιχνίδι(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2007-05) Μιχαλακίδης, Γεώργιος; Πεταλίδης, Νικόλαος; Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.Η πτυχιακή εργασία αναφέρεται στο συνδυασμό της Τεχνολογίας Λογισμικού και των σύγχρονων Εργαλείων Ανάπτυξης Λογισμικού για την καταγραφή των απαιτήσεων και τη σχεδίαση εφαρμογής πολυγλωσσικού περιβάλλοντος που χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για την εξέλιξη παιχνιδιών μεταξύ απομακρυσμένων παικτών. Ταυτόχρονα, μελετά την “Ψυχολογική” οπτική της Επικοινωνίας μέσω του Διαδικτύου. Το λογισμικό που υλοποιήθηκε χρησιμοποιεί τεχνολογία βάσεων δεδομένων και βασίζεται στον προγραμματισμό ενός συστήματος παιχνιδιού όπου κάθε χαρακτήρας ενεργεί μόνο μετά από εντολές των παικτών. Στα συμπεράσματα, αναφέρονται δυνατότητες εξέλιξης του ως άνω αναφερόμενου λογισμικού. Η πτυχιακή εργασία περιλαμβάνει συνοδευτική βιβλιογραφία (αρχείο βοηθείας και βιβλιογραφία πηγαίου κώδικα), ανάλυση της σχεδίασης του κώδικα με βάση διαγράμματα ροής, συνεργασίας και ακολουθίας και παρουσίαση της όλης διαχείρισης του έργου με διαγράμματα Gantt και PERT. Επίσης περιλαμβάνει την παραγωγή Ιστοσελίδας με φιλοξενία ενός Deployment Server για τις ανανεώσεις εφαρμογής.Τεκμήριο CRM και ικανοποίηση πελατών: μελέτη περίπτωσης Δ. Μασούτης Α.Ε.(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013) Μοσκοπούλου, Σπυριδούλα; Σταφυλά, Αμαλία; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων ΕφοδιασμούΤεκμήριο Cryptography based communication system(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2005-10) Κριθαράκης, Βασίλειος; Νικολαΐδης, Αθανάσιος; Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.Ο σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας εφαρμογής, η οποία θα εξασφαλίσει μεγαλύτερη ασφάλεια στην επικοινωνία των χρηστών ενός δικτύου. Αυτή η ασφάλεια επιτυγχάνεται μέσω της κρυπτογράφησης που υφίσταται η πληροφορία πριν τη μετάδοση της. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επικοινωνία δυο απομακρυσμένων υπολογιστών, αλλά και για τη διαχείριση της επικοινωνίας ενός δικτύου ανεξάρτητα της τοπολογίας του (ομάδες χρηστών στο διαδίκτυο, τοπικά δίκτυα οργανισμών-επιχειρήσεων, κ.α.).Τεκμήριο Digital marketing και ηλεκτρονικός τουρισμός στην Ελλάδα(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017) Βενιέρη, Χριστίνα; Κοτζαμπασοπούλου, Χριστίνα; Καρανάσιος, Νικόλαος; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΤο διαδίκτυο είναι μια από τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις για τη μεταφορά πληροφοριών και επικοινωνίας. Επειδή οι σημερινοί καταναλωτές επιθυμούν γρήγορες λύσεις προκειμένου να εξοικονομούν χρόνο, το διαδίκτυο έχει μετατραπεί σε σημαντικό εργαλείο για τη συγκέντρωση πληροφοριών αλλά και για την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Η φιλοξενία και ο τουρισμός είναι μία από τις βιομηχανίες που επηρεάζονται περισσότερο από την ψηφιακή ανάπτυξη. Οι εταιρείες μεταφορών και διαμονής είναι από τις πρώτες που χρησιμοποιούν τις τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ στις πρακτικές τους για να προσελκύσουν κοινότητες και να εξασφαλίσουν ότι οι πελάτες τους έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία από το σπίτι. Προκειμένου να αποδίδουν καλύτερα και να κερδίσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, οι απασχολούμενοι της ταξιδιωτικής βιομηχανίας αναζητούν πάντα τους νεότερους και σπουδαιότερους τρόπους να προσεγγίσουν τον αγοραστή τους και να προσαρμόσουν την προσφορά τους στην ομάδα ενδιαφέροντός τους. Πολλοί ερευνητές συζητούν για την τεράστια ανάπτυξη του διαδικτύου στο χώρο του τουρισμού και δεν διστάζουν να αναφέρουν μέχρι και την ολοκληρωτική παράκαμψη των παραδοσιακών ταξιδιωτικών γραφείων. Ο στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να ερευνήσει σε ποιο βαθμό το διαδίκτυο αποτελεί εργαλείο προώθησης του τουριστικού προϊόντος. Τεκμήριο αποτελεί το προφίλ του σύγχρονου ταξιδιώτη, κατά το οποίο ο τρόπος σκέψης, συμπεριφοράς και επιλογής ενός τουριστικού προϊόντος ή υπηρεσίας έχει προσαρμοστεί στις νέες τάσεις της τεχνολογίας, οι οποίες επιτάσσουν αναγκαία την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών μέσω διαφόρων πολυμέσων. Τέλος με βάση τα στατιστικά δεδομένα συμπεραίνεται ότι η τουριστική βιομηχανία στην Ελλάδα μολονότι παρουσιάζει πολλές ελλείψεις όπως ανεπαρκής τεχνολογική υποδομή, ανειδίκευτο ανθρώπινο δυναμικό και οικονομική αδυναμία υιοθέτησης των νέων συστημάτων, καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες τα τελευταία χρόνια για να ανταπεξέλθει στις σύγχρονες τάσεις της ζήτησης και της ανταγωνιστικότητας, αναπτύσσοντας έτσι τις μεθόδους και τα εργαλεία του ηλεκτρονικού τουρισμού.Τεκμήριο E-banking: θέματα κατά την εφαρμογή συστημάτων banking στα πλαίσια της στρατηγικής ανάπτυξης e-commerce εφαρμογών(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2002) Λύκκου, Αναστασία; Καραθανάσης, Αθανάσιος; Γιαννακούλας, Θάνος; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΗ ψηφιακή οικονομία και η πιο ορατή της έκφανση, το ηλεκτρονικό εμπόριο, επιφέρει τα τελευταία χρόνια εντυπωσιακές αλλαγές σε κάθε πτυχή της κοινωνικής ζωής. Το διαδίκτυο, παρέχοντας τη δυνατότητα αμφίδρομης επαφής μεταξύ ανθρώπων, επιχειρήσεων και οργανισμών, έχει γίνει μέρος της ζωής εκατομμυρίων πολιτών του πλανήτη και επηρεάζει ποικιλόμορφα πολλές από τις ανθρώπινες δραστηριότητες. Οι τράπεζες συνειδητοποιούν τις δυνατότητες επιχειρηματικής εκμετάλλευσης του διαδικτύου και εφαρμόζουν την ηλεκτρονική τραπεζική και την υλοποίηση τραπεζικών συναλλαγών από απόσταση.Οι στρατηγικές των ελληνικών τραπεζών στο internet banking διαφέρουν. Παρατίθεται συγκριτικός πίνακας που εμπεριέχει τις δυνατότητες των ελληνικών τραπεζών (Eurobank, Winbank, Alfa, Egnatia, Aspis, Citibank, Λαϊκή, Nova, Εμπορική, Εθνική, Κύπρου).Τεκμήριο Eileen Gray…stylish sleeping(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014) Παυλίδου, Μαγδαληνή; Γρομπανόπουλος, Νικόλαος; Κερτεμελίδου, Παρασκευή; Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής, Διακόσμησης και Σχεδιασμού ΑντικειμένωνΣτην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται μια νέα αρχιτεκτονική και διακοσμητική πρόταση για την αλλαγή χρήσης διατηρητέου κτιρίου επί της οδού Πτολεμαίων στη Θεσσαλονίκη. Η ανάπτυξη της γίνεται σε τέσσερα μέρη: •Το πρώτο μέρος είναι μια σύντομη αναδρομή στην σύγχρονη ιστορία της πόλης. •Το δεύτερο μέρος είναι μια μελέτη στα ξενοδοχεία της πόλης στο πέρασμα του χρόνου και η εξέλιξη τους μέσα σε αυτόν. •Το τρίτο μέρος περιγράφει την ιστορία του κτιρίου, και την υπάρχουσα κατάσταση και τέλος •Το τέταρτο μέρος είναι η διακοσμητική πρόταση και η εσωτερική διαμόρφωση σύμφωνα με την νέα προτεινόμενη χρήση του κτιρίου.Τεκμήριο Environment Inspector: εφαρμογή διαχείρισης εγγράφων Επιθεωρητών Περιβάλλοντος(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019) Νικολαΐδης, Χρήστος; Τσιμπίρης, Αλκιβιάδης; Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.Η Desktop εφαρμογή ‘Environment Inspector’ αφορά την διαχείριση των εγγράφων της υπηρεσίας Ελεγκτών του Υπουργείου Περιβάλλοντος και δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας τη γλώσσα C# σε .Net Framework. Χτίστηκε πάνω στην τεχνολογία του Windows Presentation Foundation με κυριότερο αίτιο την κατά προσέγγιση πιο σωστή υλοποίηση του μοτίβου MVVM (Model – View – ViewModel) ώστε να είναι πιο εύκολο να προσφέρει διαδραστικότητα στον χρήστη, καθώς και την ευελιξία σε controls του γραφικού περιβάλλοντος της εφαρμογής. Χρησιμοποιήθηκε, επίσης, και το Entity Framework, ως ORM Framework για την επικοινωνία με την βάση δεδομένων, η οποία έχει ως Σύστημα Διαχείρισης Βάσεων Δεδομένων το MySQL. Η εφαρμογή αναφέρεται σε εργαζόμενους ως ελεγκτές στην Ελεγκτική Υπηρεσία του Υπουργείου Περιβάλλοντος με σκοπό να βοηθήσει στην οργάνωση των απαραίτητων εγγράφων που διέπουν μια διαδικασία αυτοψίας, από την καταγγελία ως και πολλαπλές αυτοψίες ανά οργανισμό ή δραστηριότητα.Τεκμήριο Facebook και Twitter, Πως μπορεί μια επιχείρηση να εκμεταλλευτεί τα δύο μέσα προς όφελος της(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-05) Γαλοπούλου, Άννα; Φραγκίδης, Γαρύφαλλος; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΤο Internet ή αλλιώς διαδίκτυο στη γλώσσα μας, έχει προστεθεί στη καθημερινότητά μας και τη ζωή μας και έχει καταφέρει να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της. Οι άνθρωποι το χρησιμοποιούν στην εκπαίδευση, στην οικονομία, στη πολιτική, στις κοινωνικές καθημερινές επαφές τους αλλά και στην εργασία. Πολλοί σύναψαν σχέσεις μέσω των κοινωνικών δικτύων και επανασυνδέθηκαν φίλοι που ζούσαν πολύ μακριά και η επαφή ήταν σχεδόν αδύνατη ή ακριβή. Άλλοι σπούδασαν ή για λόγους εργασίας παρακολούθησαν σεμινάρια. Άλλοι πάλι βρήκαν δουλειά ή προώθησαν την δική τους επιχείρηση με σκοπό να προσεγγίσουν νέους πελάτες ακόμα και από πολύ μακριά. Τέλος, πολιτικοί και οικονομολόγοι το χρησιμοποιούν καθημερινά ώστε να έρθουν σε επαφή με τα αντικείμενα της εργασίας τους, όπως είναι οι ψηφοφόροι τους και το χρηματιστήριο αντίστοιχα. Στη παρούσα μελέτη θα αναλυθούν δύο μέρη: το γενικό θεωρητικό μέρος και το ερευνητικό πειραματικό μέρος. Στο πρώτο μέρος θα γνωρίσουμε διάφορους ορισμούς, θα μελετήσουμε συνοπτικά δύο κοινωνικά δίκτυα, το Facebook και το Twitter, θα τα συγκρίνουμε, και τέλος θα δούμε πως βοήθησαν τρεις επιχειρήσεις. Στο δεύτερο πειραματικό μέρος θα αναλύσουμε το πρακτικό σκέλος της εργασίας. Το πειραματικό μέρος αφορά ένα οκταήμερο εκδηλώσεων αποτελούμενο από δύο μουσικά συγκροτήματα, δύο εκθέσεις φωτογραφίας, μια έκθεση ζωγραφικής, μια θεατρική παράσταση και ένα φιλανθρωπικό μπαζάρ (ευαισθητοποίηση του κόσμου για την εθελοντική συγκέντρωση ρουχισμού με σκοπό την μέριμνα ενός ιδρύματος). Τέλος, θα δούμε πόσο με βοήθησε το Facebook και πόσο το Twitter στην πραγματοποίηση αυτού του οκταημέρου.Τεκμήριο Factoring: ένα σύγχρονο εργαλείο χρηματοδότησης και μετατόπισης κινδύνου(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-05) Χαμάλης, Θεόδωρος; Χουλιάρας, Βασίλειος; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΟι επιχειρήσεις δεν χρεοκοπούν όταν μειώνονται τα κέρδη τους, αλλά όταν έρχονται αντιμέτωπες με την έλλειψη ρευστών διαθεσίμων». Αυτή είναι μια ρήση που οι Έλληνες Οικονομικοί Διευθυντές επικαλούνται συχνά, σχολιάζοντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα τελευταία χρόνια. Το factoring μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να διαχειριστούν καλύτερα τον πιστωτικό κίνδυνο, να αντλήσουν ρευστότητα από τις απαιτήσεις τους αλλά και να βελτιώσουν τις πωλήσεις τους, μέσα από την καλύτερη γνώση του πελατολογίου τους. Ο κλάδος του factoring εμφανίζει σημάδια ανάπτυξης, στην Ελλάδα και διεθνώς, καθώς βοηθά στη διαμόρφωση συνθηκών υγιούς επιχειρηματικότητας, ιδιαίτερα για τις μικρομεσαίες εταιρείες και αυτές που δραστηριοποιούνται σε διεθνείς αγορές.Τεκμήριο Factory: φοιτητική κοινότητα σε παλιό εργοστάσιο χαρτοποιϊας στην Πάτρα (κτίριο μέσα σε κτίριο)(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014) Μουζάκης, Παναγιώτης; Παπανικολάου, Ελένη; Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής, Διακόσμησης και Σχεδιασμού ΑντικειμένωνΣκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός χώρου τοπικού και υπερτοπικού ενδιαφέροντος κάνοντας το κτίριο ενεργό ξανά και καθιστώντας το πόλο έλξης ανθρώπων της ευρύτερης περιοχής και όχι μόνο. Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει η εξαιρετική τοποθεσία του κτιρίου, αφού απέχει μόλις λίγα μέτρα από το Πανεπιστήμιο Πατρών, βλέποντας από την μία στον Πατραϊκό Κόλπο και την γέφυρα του Ρίου-Αντίρριου και από την άλλη στο Παναχαϊκό Όρος . Εξίσου σημαντική είναι και η λειτουργία του κτιρίου, το οποίο εκτός από τον ιδιωτικό έχει και δημόσιο χαρακτήρα . Συγκεκριμένα, το κτίριο εκτός από δωμάτια έχει και χώρους όπως καφέ, εστιατόριο, γυμναστήριο, αίθουσες σεμιναρίων και ομαδικής εργασίας αλλά και ένα μεγάλο ελεύθερο χώρο, ο οποίος μπορεί να κλείσει με την χρήση κάθετων στοιχείων και να δημιουργήσει συνθήκες για την φιλοξενία συμβάντων όπως εκθέσεις, διαλέξεις, συναυλίες κ.α. Η ιδέα για την σχεδιαστική πρόταση είναι το κτίριο μέσα στο κτίριο. Στόχος είναι να κρατηθεί ο φέρον οργανισμός του κτιρίου άθικτος, στο μεγαλύτερο μέρος του και το εξωτερικό κέλυφος. Οι επεμβάσεις αφορούν στο σχεδιασμό των χώρων μέσα σε κουτιά τα οποία άλλοτε βρίσκονται μέσα στο κτίριο και άλλοτε το διαπερνούν. Με αυτόν τον τρόπο προκύπτουν κάποιοι ενδιάμεσοι χώροι που λειτουργούν σαν εσωτερικές πλατείες, οι οποίες επιτρέπουν την μίξη ανθρώπων με διαφορετικά ενδιαφέροντα, συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη της ζωντάνιας του κτιρίου και του κοινωνικού ενδιαφέροντός του.