1. Πτυχιακές και Διπλωματικές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν την κοινότηταhttps://repository2024.ihu.gr/handle/123456789/30483
Περιηγούμαι
Πλοήγηση 1. Πτυχιακές και Διπλωματικές Εργασίες ανά Τίτλο
Τώρα δείχνει 1 - 20 από 3496
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο 2 εξοχικές κατοικίες στο Πολύχρονο Χαλκιδικής(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-06) Λάμπρου, Λάμπρος; Δανιήλ, Μαρία; Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε. και Μηχανικών Τοπογραφίας & Γεωπληροφορικής Τ.Ε.H εργασία αυτή αποτελεί την πτυχιακή μας εργασία στα πλαίσια των υποχρεώσεών μας ως φοιτητές του Τ.Ε.Ι ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε. Πρόκειται για μία εφαρμογή των θεωρητικών και εργαστηριακών μαθημάτων του τομέα Αρχιτεκτονικών και Κατασκευαστικών Μαθημάτων. Η σχεδίαση της κατασκευής, η επεξεργασία των κειμένων, η ανάλυση του φωτογραφικού υλικού έγιναν με την χρήση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή και τα αντίστοιχα προγράμματα AYTOCAD 2014 , ARCHICAD 20 και WORD 2007. Η ανάθεση της εργασίας έγινε στις αρχές του χειμερινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2016-2017 με θέμα τη σχεδίαση δυο κατοικιών στο Πολύχρονο Χαλκιδικής. Στη συνέχεια έγινε η συλλογή όλων των απαιτούμενων στοιχείων για την διεκπεραίωση της εργασίας όπως η εύρεση και αποτύπωση του οικοπέδου, τα γενικά και ειδικά χαρακτηριστικά της περιοχής, η αντίστοιχη νομοθεσία, οι χάρτες, οι φωτογραφίες, η σχεδίαση κ.λπ.Τεκμήριο 3D printing(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018) Παπαγεωργίου, Αικατερίνη; Χιονίδης, Σταύρος; Φραγκίδης, Γαρύφαλλος; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΣκοπός της παρούσης εργασίας είναι η διερεύνηση των τεχνολογιών της τρισδιάστατης εκτύπωσης και οι εφαρμογές που έχει αυτή σε διάφορους κλάδους καθώς και στους καταναλωτές. Αρχικά, θα γίνει ανάλυση των τεχνικών της τεχνολογίας της τρισδιάστατης εκτύπωσης και του τρόπου όπου πραγματοποιείται, καθώς επίσης και της αλλαγής του τρόπου παραγωγής με αναφορά και στον βιομηχανικό κλάδο. Στην συνέχεια η εργασία παρουσιάζει όλες εκείνες τις βιομηχανικές εφαρμογές και τα αντικείμενα που έχουν ήδη κατασκευαστεί μέσω της τρισδιάστατης εκτύπωσης ενώ παρουσιάζεται και η χρησιμότητα της τρισδιάστατης εκτύπωσης στους καταναλωτές. Παράλληλα παρουσιάζεται η επίδραση της τρισδιάστατης εκτύπωσης σε μια σειρά από κατηγορίες κυρίως στον βιομηχανικό τομέα όπως είναι στην διαχείριση των αποθεμάτων, τον χρόνο και το κόστος, στην λήψη αποφάσεων αλλά και στο περιβάλλον. Για την πραγματοποίηση της εργασίας έγινε διερεύνηση ελληνικών και διεθνών δημοσιεύσεων και εργασιών πάνω στο θέμα της τρισδιάστατης εκτύπωσης και πραγματοποιήθηκε επισκόπηση της βιβλιογραφίας πάνω στις μεθόδους της τρισδιάστατης εκτύπωσης και στις επιδράσεις που αυτή έχει.Τεκμήριο 3ο Κ.Π.Σ. - Πρόγραμμα ανταγωνιστικότητας - Η Επιχείρηση “Κάλφας Βασίλειος”(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2008) Βασιλειάδης, Κωνσταντίνος; Μαγούλιος, Γεώργιος; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΣτην παρούσα πτυχιακή γίνεται παρουσίαση του Γ’ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης και αναφορά του προγράμματος Ανταγωνιστικότητας. Στη συνέχεια, εξετάζεται η επιχείρηση του κ. Κάλφα Βασιλείου (ταβέρνα), η οποία εντάχθηκε στο πρόγραμμα αυτό και συγκεκριμένα στο πρόγραμμα ενίσχυση ανταγωνιστικότητας πολύ μικρών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών που εντάσσεται στην δράση 2.11.12. Με τη χρήση διαγραμμάτων ελέγχεται εάν το πρόγραμμα αυτό βοήθησε τελικά την επιχείρηση να αυξήσει την κερδοφορία της.Τεκμήριο A microcontroller-based system for multi sensor monitoring and messaging via GSM network(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-11) Angelakis, Vaios; Αγγελάκης, Βάιος; Kazarlis, Spyridon; Καζαρλής, Σπυρίδων; Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.; Master’s Degree in Communication and Information SystemsNowadays where the human need for quality but cheap farm products is essential. The AgriArduino is a system inspecting sensors. From the side of the farmers attempt to lower production costs but also improve product quality can be achieved using such systems. The AgriArduino is essentially a tool that updates directly the producers when there are risks to the farm. Recording the circumstances as well as what natural resources is available. In Greece, where the scale of each farmer is small and dispersed but also uneven-technology can help farmers to become more competitive.Τεκμήριο An Evaluative Study of the Role of Front Office Standards in the Delivery of Customer Service(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-03) Nedos, Charalampos; Νέδος, Χαράλαμπος; Tsourela, Maria; Τσουρέλα, Μαρία; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων; MBA in Hospitality & TourismModern Tourism can be defined as the social phenomenon of people’s temporary transfer, from their permanent residence to somewhere else, in order to satisfy leisure or business desires and needs. According to its economic growth and activity, a tourist economic unit (hotel) provides to visitors short term shelter. Indicators of hotel service quality, vary based on relatively subjective criteria such as amenities and interpersonal relationships. Measuring quality in the hospitality sector, Front office (FO)employees play an important role in terms of understanding customer expectations and satisfaction. However, it is important to recognize that service quality specifications between different levels of staff differ to some extent. This paper aim is to identify and report customer service quality factors related to the standards attributed to front office employees by managers. A qualitative approach in the form of open questions and a quantitative one, regarding a perceptions’ scale (from one to ten),was adopted to understand the standards’ role, importance and challenges according to5 FO managers in the Greek hotel industry. Results indicated that standards are needed to deliver superior quality of customer services although other factors are also considered important.Τεκμήριο An Analysis of Quality Assurance in Greek Higher Education: The Case of the Department of Informatics and Communications of the TEI of Central Macedonia(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-03) Sarigiannidou, Polyxeni; Σαρηγιαννίδου, Πολυξένη; Poustourli, Aikaterini; Πουστουρλή, Αικατερίνη; Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.; Master’s Degree in Communication and Information SystemsIn this dissertation we will have a closer look at the whole evaluation procedure of a Higher Educational Institution. Its first stages of the internal evaluation of the institution, as well as to the final stage of the procedure the external evaluation by experts and the authorship of the external evaluation report. We will also emphasis in the case of the Department of Informatics and Communications of TEI of Central Macedonia. Moreover, we will see the external evaluations of two other Departments of Informatics, the Information Technology Department of TEI of Thessaloniki and the Informatics Department of TEI of Athens. Finally, we will contrast the three Departments, in order to find their similarities and differences, as well as to see how an Educational Institution in the province can stand next to two Educational Institutions of two major cities of Greece. The aim of this dissertation is the understanding of the quality assurance procedure in the Higher Education, as well as to end up with some conclusions for the place of the Department of Informatics and Communications of TEI of Central Macedonia among the other Departments of the county in the same object of studies.Τεκμήριο An analysis of quality assurance in the Greek Food Industry: the case of Hellenic Industry of Sugar(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-04) Goutziamanis, Pavlos; Γκουτζιαμάνης, Παύλος; Poustourli, Aikaterini; Πουστουρλή, Αικατερίνη; Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.; Master’s Degree in Communication and Information SystemsThis thesis implemented in Hellenic Sugar Industry and specifically in the factory Platy. The aim is to provide a solution to the requirements relating of the clients who constantly increasing day by day. The requirements of these focus mainly on product quality although this company was applying the standards ISO 9001:2008 and HACCP and certified with them. Basically the company interesting to be able to annihilate and hassles the complaints of clients with the aim to managed to maintain the Brand Name in Greek and foreign market in which they already had acquired. For the above reasons, the Quality Council of the factory decided to certify with the standard ISO 22000:2005 FSSC (Food Safety System Certification). With this way wants to prove even the most demanding customers that follows specific procedure having as its purpose to assure them that you care just for them and their desires. For about a year the Company is realizing step by step the requirements of the standard that referred above. It hopes to achieve the objectives and to be certified under this standard (ISO 22000:2005 FSSC) the current July or August so be prepared for the new production process of the year 2014 will begin in September. The industry following the instructions of specific Advisors is absolutely sure that will be certified and in case of small failures or non - compliances during production process will be implemented in the next review – supervision.Τεκμήριο ArtHotel στο κέντρο της Αθήνας(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014) Μιχελάκη, Αργυρώ; Κερτεμελίδου, Παρασκευή; Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής, Διακόσμησης και Σχεδιασμού ΑντικειμένωνΗ παρούσα εργασία αποτελεί μία Αρχιτεκτονική Μελέτη –Διακοσμητική Πρόταση για τη νέα διαρρύθμιση των ορόφων καθώς και την αλλαγή χρήσης του διατηρητέου κτιρίου επί των οδών Σταδίου & Κοραή 2, στην Αθήνα, ιδιοκτησίας του Ορφανοτροφείου Θηλέων Ι.& Μ. Χατζηκυριακού. Η ανάπτυξή της γίνεται σε τέσσερα μέρη: 1. Το πρώτο μέρος είναι η εισαγωγή 2. Το δεύτερο μέρος είναι μία ιστορική και αρχιτεκτονική αναδρομή στην Αθήνα και το κέντρο, μέσα από ιστορικά στοιχεία και φωτογραφικό υλικό της εποχής. 3. Το τρίτο μέρος περιγράφει την υπάρχουσα κατάσταση και χρήση του κτιρίου, καθώς και την πορεία του από το 1843, που εικάζεται ότι χτίσθηκε το πρώτο κτήριο στο συγκεκριμένο οικόπεδο, μέχρι σήμερα. Περιλαμβάνει επίσης τα σχέδια της αποτύπωσης και την πρόταση αποκατάστασης. 4. Το τέταρτο μέρος περιλαμβάνει την διαμόρφωση των εσωτερικών χώρων του διατηρητέου κτιρίου.Τεκμήριο Aξιολόγηση του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών του Μουσείου Επιστήμης και Τεχνολογίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος(ΔΙ.ΠΑ.Ε.-Σέρρες, 2024-02) Κιάλα, Μαρίνα; Φωλίνας, Δημήτριος; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων; ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών ΜονάδωνΗ παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την αξιολόγηση του επιπέδου παρεχόμενων υπηρεσιών του Μουσείου Επιστήμης και Τεχνολογίας. Το Μουσείο ιδρύθηκε το Μάιο του 2021 στην Κατερίνη, με την ονομασία «Logic, Μουσείο Επιστήμης και Τεχνολογίας», ως Μουσείο-Εργαστήριο του Τμήματος Διοίκησης Εφοδιαστικής Αλυσίδας, του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ). Το Μουσείο, ξεκίνησε τις εργασίες του τον Ιανουάριο του 2023, και λειτουργεί, τις πρωινές ώρες για τα σχολεία που το επισκέπτονται στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων, και τις απογευματινές για το κοινό. Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι η αξιολόγηση και η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Μουσείου, μέσω της μέτρησης της ποιότητας των υπηρεσιών και της ικανοποίησης του επισκέπτη. Η ποιότητα για να βελτιωθεί πρέπει πρώτα να μετρηθεί, και αυτό, επιδιώκεται με τη συγκεκριμένη εργασία. Για τη μέτρηση της ποιότητας χρησιμοποιήθηκε το εργαλείο SERVQUAL των Parasuraman, A., Zeithaml, V.A. & Berry, L.L., ένα ερωτηματολόγιο 58 ερωτήσεων κλειστού τύπου, που μετρά πέντε διαστάσεις ποιότητας (αξιοπιστία, διασφάλιση, υλικά ή απτά στοιχεία, ενσυναίσθηση, ανταπόκριση). Σύμφωνα με τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την έρευνα, η ικανοποίηση των επισκεπτών του Μουσείου Επιστήμης και Τεχνολογίας είναι υψηλού επιπέδου, και άρα το Μουσείο παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες στους επισκέπτες του. Η αντιλαμβανόμενη απόδοση των επισκεπτών μετά τη χρήση των υπηρεσιών είναι υψηλότερη από τις προσδοκίες που είχαν πριν, με μόνο σημείο προς βελτίωση την προθυμία του προσωπικού για εξυπηρέτηση.Τεκμήριο The Benefits of Sharing Economy that brought to the Consumers compared to Hotels: a Case Study of Airbnb in Greece(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-02) Tsougkari, Andromachi; Τσούγκαρη, Ανδρομάχη; Tsourela, Maria; Τσουρέλα, Μαρία; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων; MBA in Hospitality & TourismThe case of sharing economy (Airbnb) is investigated in this research, the purpose of this dissertation aims to investigate on “consumer’s perception of benefits brought from Airbnb comparing to the hotels in Greece”. This research focused on which are the values perceived by consumers while using Airbnb. The use of both primary and secondary research was applied in this research. Secondary data includes the use of books, journals, e-journals and web information are used to investigate on the theoretical perspective toward the value created by Airbnb and perceived by consumers. Primary data are generated through questionnaire with Airbnb users. The process established assisted this study to reach a data triangulation and draw the study to a conclusion. The result of this study has assumed some key values that have been perceived by consumers, which the primary reason drawing people on choosing Airbnb is the Economic Financial Value. Moreover, some additional or secondary values compared to hotels are discovered through the research, which are Unique Experience, Variability on Choice, and Better Amenities Room.Τεκμήριο Bin Packing Problem: a parallel implementation(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-06) Giavroudis, Christos; Γιαβρουδής, Χρήστος; Varsamis, Dimitriοs; Βαρσάμης, Δημήτριος; Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.; Master’s Degree in Communication and Information SystemsThe thesis is concerned with the parallelization of algorithms and specifically with the bin packing problem in parallel implementation. Due to the complexity and the existence of numerous variables and parameters, this problem refers to NP-hard problem, which makes the convergence to optimal solution hard to be achieved. Initially, the benefits, as well as, the advantages that can be gained by the parallel computing are described. Then, concepts such as data partition, speedup, efficiency, Flynn’s taxonomy and Amdahl’s law are analysed. The dissertation here is related to the “bin packing", a well-studied problem in theoretical computer science. Briefly, we describe the Bin Packing problem and the goal we want to achieve. Then, we will consider that as the number of data increased, we observe that the running time increases exponentially. In order to reduce the execution time for large datasets we perform data partition, which is a technique of parallelization of algorithms. So, we describe and compare the serial and parallel implementation and how they work. In particular, we focused on MATLAB and specifically on toolbox Distributed Computing Toolbox™, which has functions for the creation and implementation of distributed and parallel operations. More specifically, we answer the following question: will the serial execution of algorithm or the parallelization of algorithm be beneficial to us?Τεκμήριο Born to grow: μορφολογική προσαρμογή επίπλων σε ηλικιακό φάσμα 0 έως 18 ετών(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013) Μήττα, Ειρήνη; Κώστας, Θεόδωρος; Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής, Διακόσμησης και Σχεδιασμού ΑντικειμένωνΣκοπός της πτυχιακής εργασίας, είναι η έρευνα και η δημιουργία επίπλων, με στόχο την προσαρμογή ενός επίπλου σε διαφορετική ηλικιακή ομάδα ανθρώπων. Συγκεκριμένα, αναλύονται οι ανάγκες βρεφικής, παιδικής και εφηβικής ηλικίας, ώστε να διαπιστωθεί τι χρειάζονται αυτές οι ηλικιακές ομάδες, αλλά και βάσει ανθρωπομετρικών μεγεθών.Τεκμήριο Brain Drain: το φαινόμενο στην Ελλάδα της κρίσης(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-05) Μαδαράκη, Ελένη; Καραβασίλης, Γεώργιος; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΗ μετανάστευση και η φτώχεια είναι αδιαμφισβήτητα οι δύο πιο επώδυνες συνέπειες που βιώνει μια κοινωνία σε συνθήκες παρατεταμένης κρίσης. Από το 2008 και καθώς η οικονομική κρίση εντεινόταν στη χώρα μας, όλο και περισσότεροι νέοι επιστήμονες αποφασίζουν να επιλέξουν τη μετανάστευση σε χώρες του εξωτερικού, αναζητώντας ένα καλύτερο μέλλον. Το φαινόμενο αυτό, γνωστό ως «διαρροή εγκεφάλων» (brain drain), διερευνάται με τη διεξαγωγή πρωτογενούς έρευνας, ως προς τις απόψεις και θέσεις των φοιτητών του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων, του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας, οι οποίοι πρόκειται να βγουν στα επόμενα χρόνια στην αγορά εργασίας. Από την παρατήρηση των αποτελεσμάτων, προκύπτει ως συμπέρασμα ο εξακολουθητικός χαρακτήρας της τάσης φυγής των νέων προς το εξωτερικό, χωρίς όμως την εγκατάλειψη της ελπίδας για ανατροπή της δυσμενούς κατάστασης που επικρατεί στη χώρα μας.Τεκμήριο Brand Loyalty και στρατηγικές branding: μία εμπειρική έρευνα σε φοιτητές Σερρών και Θεσσαλονίκης και η μελέτη της περίπτωσης της LG Electronics(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014) Δημητρίου, Αντώνιος; Μαντζάρης, Ιωάννης; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΈχουν γίνει πολλές έρευνες σχετικά με το brand loyalty και τις στρατηγικές branding που ακολουθεί μία εταιρεία, ώστε να δημιουργεί μία ισχυρή μάρκα. Ο λόγος είναι η δυναμική αγορά και το πλήθος των ανταγωνιστών που έχει να ‘’αντιμετωπίσει’’ μία επωνυμία. Έτσι, σε αυτή την εργασία θα γίνει προσπάθεια εντοπισμού των σημαντικότερων στοιχείων ανάπτυξης του brand loyalty, των σημαντικότερων τεχνικών branding καθώς και η ανάλυση τους. Θα δούμε έννοιες όπως το επώνυμο προϊόν γενικά, τις διαδικασίες δημιουργίας μίας επωνυμίας, τα πλεονεκτήματα της καθώς και θα αναλύσουμε το brand loyalty, τις στρατηγικές branding και τις τεχνικές ανάπτυξης τους. Θα μελετηθούν οι αποτελεσματικότεροι τρόποι μέτρησης του brand loyalty καθώς και αποτελεσματικά προγράμματα ανταμοιβής καταναλωτών. Τέλος, θα παρουσιάσουμε τις έρευνες που πραγματοποιήσαμε σχετικά με το brand loyalty σε φοιτητές Σερρών και Θεσσαλονίκης και σχετικά με την μελέτη περίπτωσης της LG Electronics όσον αφορά της στρατηγικές branding.Τεκμήριο Business overview suite(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12) Στιβαχτής, Ελευθέριος; Τσιλικίδης, Γεώργιος; Καρακίτσιου, Αθανασία; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΣκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η σχεδίαση ενός προγράμματος εικονικής διαχείρισης μιας επιχείρησης. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να εισαχθεί στο οικονομικό περιβάλλον της επιχείρησης, όπου με την συνεχή τροφοδότηση δεδομένων, να προσφέρει ζωτικές πληροφορίες για την λειτουργία και παρακολούθηση των βασικών στοιχείων μιας επιχείρησης, σε πραγματικό χρόνο. Η εφαρμογή πρώτα αναπτύχθηκε σε θεωρητικό επίπεδο, βάσει των αναγκών που καλείται να καλύψει, και μετά ακολούθησε η σχεδίαση και η ανάπτυξη της με την μορφή προγράμματος.Τεκμήριο Business plan-επιχειρηματικό σχέδιο της εταιρείας Δ. Παπαδόπουλος κ ΣΙΑ Ο.Ε.(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 1998) Τόγα, Αλεξάνδρα; Ταγκίδου, Βασιλική; Μοσκοφίδης, Παντελής; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΓίνεται παρουσίαση ενός επιχειρηματικού πλάνου στην επιχείρηση <<Δ. Παπαδόπουλος & ΣΙΑ Ο.Ε.>>, ώστε να δοθούν λύσεις σε αποφάσεις που αφορούν την επέκταση των εργασιών της σε ένα νέο είδους επίπλου (πώληση επίπλων Bamboo). Οι εταίροι βασιζόμενοι στην καλή πορεία των εργασιών τους, μελετούν το ενδεχόμενο να ασχοληθούν και με την αποκλειστική αντιπροσώπευση των παιδικών επίπλων (Εταιρείας <<Α>>) ή των επίπλων γραφείου (Εταιρείας <<Β>>). Γίνεται ανάλυση οικονομικών και στατιστικών στοιχείων όσον αφορά το σύνολο της Ελλάδος και του Νομού Σερρών. Τα στοιχεία αυτά δίνονται σε μορφή πινάκων, ραβδογραμμάτων και σχεδιαγραμμάτων. Περιέχεται η στρατηγική marketing που πρέπει να ακολουθήσει η εν λόγω επιχείρηση, ώστε να πετύχει την εδραίωσή της στο χώρο.Τεκμήριο CAD/CAM Προτύπων Μηχανολογικών Τεμαχίων(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017) Αραμπατζής, Αθανάσιος; Δαυΐδ, Κωνσταντίνος; Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.Ο σκοπός της εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η κατεργασία πρότυπου μηχανολογικού τεμαχίου στο λογισμικό SOLIDWORKS-SOLIDCAM. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται στάθμη γνώσεων 3D σχεδιασμού και κατεργασίας με ψηφιακή καθοδήγηση. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται και επεξηγείται ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζεται το αντικείμενο που μελετάμε(βάση δαγκάνας μπροστινού φρένου μηχανής). Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύουμε την στρατηγική κοπής (CAM) του αντικειμένου και την εικονική προσομοίωση της κοπής. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζουμε την κοπή του αντικειμένου στο κέντρο κατεργασιών LILIAN-HEIDENHAIN iTNC530 αλλά και τα στοιχεία της κατεργασίας (ταχύτητα πρόωσης και ταχύτητα περιστροφής του κοπτικού). Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο αναλύουμε τα αποτελέσματα των κατεργασιών που σχεδιάστηκαν με βάση τα προηγούμενα μέρη.Τεκμήριο Chesster ένα δικτυακό παιχνίδι(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2007-05) Μιχαλακίδης, Γεώργιος; Πεταλίδης, Νικόλαος; Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.Η πτυχιακή εργασία αναφέρεται στο συνδυασμό της Τεχνολογίας Λογισμικού και των σύγχρονων Εργαλείων Ανάπτυξης Λογισμικού για την καταγραφή των απαιτήσεων και τη σχεδίαση εφαρμογής πολυγλωσσικού περιβάλλοντος που χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για την εξέλιξη παιχνιδιών μεταξύ απομακρυσμένων παικτών. Ταυτόχρονα, μελετά την “Ψυχολογική” οπτική της Επικοινωνίας μέσω του Διαδικτύου. Το λογισμικό που υλοποιήθηκε χρησιμοποιεί τεχνολογία βάσεων δεδομένων και βασίζεται στον προγραμματισμό ενός συστήματος παιχνιδιού όπου κάθε χαρακτήρας ενεργεί μόνο μετά από εντολές των παικτών. Στα συμπεράσματα, αναφέρονται δυνατότητες εξέλιξης του ως άνω αναφερόμενου λογισμικού. Η πτυχιακή εργασία περιλαμβάνει συνοδευτική βιβλιογραφία (αρχείο βοηθείας και βιβλιογραφία πηγαίου κώδικα), ανάλυση της σχεδίασης του κώδικα με βάση διαγράμματα ροής, συνεργασίας και ακολουθίας και παρουσίαση της όλης διαχείρισης του έργου με διαγράμματα Gantt και PERT. Επίσης περιλαμβάνει την παραγωγή Ιστοσελίδας με φιλοξενία ενός Deployment Server για τις ανανεώσεις εφαρμογής.Τεκμήριο Class Hijacking in Differentiated Services Wireless Networks(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-06) Papadopoulos, Georgios; Παπαδόπουλος, Γεώργιος; Politis, Anastasios; Πολίτης, Αναστάσιος; Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.; Master’s Degree in Communication and Information SystemsWireless networks have a variety of advantages making them very popular in many appli-cations. IEEE 802.11 Wireless Local Area Network (WLAN) is one of the most widely de-ployed wireless network technologies in the world today. As the use of wireless networks in-creases, so does the demand for better service in terms of less delay for voice and video traffic. The IEEE 802.11e standard was introduced to enhance the support of time sensitive applica-tions (QoS) such as video streaming and voice over the internet protocol (VoIP) in modern WLANs. The access mechanism of IEEE 802.11e, referred to as Enhanced Distributed Chan-nel Access (EDCA), assigns to different types of data traffic different priorities based on the QoS requirements of the traffic, and for each priority it uses a different set of medium access parameters to introduce QoS support. The differentiation is realized in each wireless node by grouping traffic flows into categories implemented as priority queues. The criterion for this flow aggregation is based on marking the flows at the network level and inserting frames into the appropriate queues. These queues are called Access Categories (ACs). IEEE 802.11e de-fines four Access Categories (ACs): AC_VO (voice traffic), AC_VI (video traffic), AC_BE (best effort traffic) and AC_BK (background traffic). AC_VO and AC_VI constitute the mul-timedia ACs and AC_BK and AC_BE are called non-multimedia ACs. Inserting low-priority frames into high priority queues will influence the service levels of the multimedia packets. These “invading” frames can be the cause of dramatic network QoS deterioration that may alter (under certain circumstances) completely the functionality of IEEE 802.11e downgrading it to the legacy IEEE 802.11 DCF behavior. The marking procedure typically takes place at layer-3 of the protocol stack. However, one may intervene at this marking process and abuse the class-based functionality to the benefit of low priority traffic. The act of intentionally al-tering the marking on low priority frames in order for them to receive increased priority is called Class Hijacking. The main topic in this thesis is to investigate class hijacking and de-velop a MAC-layer mechanism to confront it. By enhancing the EDCA QoS mechanism in an effective and optimal way, it is possible to detect signs of hijacked traffic and ultimately re-instate the standard EDCA functionality. The effectiveness of the proposed solution is demon-strated by means of simulation.Τεκμήριο Communication and Customers Management in Tourism Businesses - Customer Service(Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018) Papadopoulou, Konstantini; Παπαδοπούλου, Κωνσταντινή; Paschaloudis, Dimitrios; Πασχαλούδης, Δημήτριος; Vrana, Vasiliki; Βράνα, Βασιλική; Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων; MBA in Hospitality & TourismCustomer service and management can be considered as a very important phase of service or product sale. The customers interact with employees and through this interaction they receive the service or product they wish to buy. As a result, the better the service by the employees, the higher the satisfaction of the customers. Moreover, this interaction can lead to additional positive or negative results for the organization. Therefore, it is obvious that the role of employees is very important and their management by the organization should be a high priority matter. Furthermore, organizational communication nowadays is not only more complicated but at the same time very important for an organizational success and functioning. The purpose of this thesis is to investigate how communication and customer management may affect tourism businesses performance. Additionally, customer service and organizational culture will be assessed since there are factors that can affect business performance and are related with communication and customer management. For this reason, a quantitative research was conducted with the use of a questionnaire and the findings among others show that there is a positive correlation between organizational culture, communication and customer service with the performance of tourism organizations and specifically the performance of hotels.